SID SHAKLEE

SID SHAKLEE

Isnin, 5 Jun 2017

DEEJA COSMETICS - SET PROMO

Nak raya ni semua pun nak cantik nak putih cepat kan?
Saya pun macam tu..
Dah lama tak jumpa saudara mara.
Jumpa pun setahun sekali haruslah davoomm..
Macam mana nak davoom tuu?
Meh guna DEEJA COSMETICS..
Kesan seawal 5 hari tau..
Dengan syarat penggunaan konsisten la..
Apa-apa produk yang kita guna kenala konsisten..

Nak raya ni jomla kita grab set promo.
Bila lagi nak ada promosi macam ni kan..
Nak beli buat stok pun boleh sangat..



Satu set ada 5 item tau..

1. Toner 30ml
2. Krim Siang 6 gram
3. Krim Malam 6 gram
4. Krim Nano 6 gram
5. Sabun Pencuci

Eh sikitnya? haaa kecil-kecil cili padi tau.. cara guna boleh rujuk entry saya sebelum ini. Kita oles-oles sikit aje kat muka ni. Tak perlu tebal. Sapuan nipis dah memadai..

Nak cuba?
Nak order?
Nak tanya?

Sis berbesar hati nak tolong..
jom wassap sis 0127500396
.
Harga Promo pasti puas hati..
Nak tahu meh wassap sis meh..
,
,


Tiada ulasan:

Catat Ulasan